zaterdag 21 september 2013

Leuke muziek!

Ik vind mijn hele leven muziek al geweldig, vroeger K3, nu is het heel wisselend.
Ik ga jullie vandaag wat leuke liedjes laten horen, van nu of van een paar jaar geleden, die nog steeds heel leuk zijn.

Gift of a Friend - Demi Lovato
Dit liedje is al wat ouder, maar nog steeds heel mooi. Demi zingt zo mooi, en de betekenis achter dit liedje is ook zo wauwie <3. Het gaat over dat alles beter is als je een vriend(in) hebt, heel veel mensen kunnen zich hierin herkennen. Daarom is het zo mooi!




Wrecking ball - Miley Cyrus
Dit liedje is ook heel mooi, de clip vind ik niks, maar het liedje is echt mooi en Miley zingt ook leuk!

Wake me up - Avicii 
De betekenis achter dit liedje is mooi. Wake me up, when it's all over. Maak me wakker als alles over is, iedereen denkt dat wel eens. 
Ook vind ik covers heel leuk, deze bijvoorbeeld, van Teske de Schepper - De oneerlijkheid van het lot.
Teske zingt zo mooi, en het liedje is ook heel mooi. Ik heb al eens eerder iets over Teske geschreven, klik hier om het te lezen.
Ik vind Cimorelli ook echt geweldig! Het zijn zussen en ze kunnen zo mooi zingen! Ze coveren, maar hebben ook eigen liedjes.
 

Verder zijn er nog zoveel meer leuke liedjes, heel YouTube staat er vol mee.

Wat vind jij leuke muziek?

Liefs,

Jasmijn <3



1 opmerking: