donderdag 17 oktober 2013

Send me a number plaatjes beantwoorden #1


Hoi allemaal!
Dit is alweer lang geleden...
Vandaag ga ik een twitterplaatje beantwoorden, je weet wel: van die "Ik verveel me, dus stuur een nummer" plaatjes.  Ik zag dit voorbij komen op de blog van Anouk, en ik vond het leuk, dus ik dacht, laat ik het ook doen!





1. Er is geen story ...
2. Ik had vakantie! (: Nu ook weer bijna, gelukkig..
3. Single ;)
4. Over 5 jaar ben ik 18, haha. Ik denk dat ik dan al mijn gymnasiumdiploma heb, en dat ik studeer aan de universiteit. Het liefste word ik kinderarts.
5. Naar Amerika gaan en daar roadtrippen en veel snoep en Arizona kopen.
6. Ik weet het eigenlijk niet... Ik maak fouten, dat doet iedereen, maar ik zet het liever niet op het internet, wat ik fout heb gedaan.
7. Uhm... Ik denk 3 juli 2012, dat was de datum van de schoolmusical, en het was ZO leuk!
8. 3-10-2012
9. Heel weinig, ik ben stil en ik vind het lastig om vrienden te maken. Er zijn lieve mensen in mijn buurt, maar er is nog niet iemand die mijn beste vriendin is.
10. Minder verlegen zijn.
11. Hardwerken voor school, ik ben perfectionistisch en ik wil liever geen onvoldoendes halen. Ook besteed ik tijd aan mijn fanaccount.
12. Pesten.
13. Dat ik mezelf ben, en dat ik slim ben.
14. De fotoboeken van toen ik klein was.
15. Mijn laptop!
16. Uhm, als het over een jongen gaat die ik moet kiezen welke leeftijd die moet hebben: 13 tot 15 jaar.
17. Doktersspullen haha.
18. Vooral de talen ;).
19. Sweaters/sweatshirts, zo leuk en fijn in de winter.
20. Vraag het maar hieronder in de reacties ;).

xxx Jasmijn <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten