woensdag 13 november 2013

School...

Hoi allemaal,

Dit artikel schrijf ik voordat ik naar school ga, ik hoef pas om 11:15 op school te zijn, maar ik ben nu al wakker :'(. Het is nu 10 over 8, het is koud en er is weinig te doen op Social Media. Maar goed.
Maandag, dinsdag en woensdag had ik proefwerkweek, vandaag is gelukkig mijn laatste dagje! Ik moet Nederlands  en biologie. Biologie is niet mijn sterkste vak, maar ja. Ik zei het gisteren ook al in een video, dat als je thuiskomt van school, en het heeft geregend dat je alleen maar wil douchen, tv-kijken, chocomel drinken... Maar dat het gewoon niet kan!



Ik raar heel snel in de stress of ik raar afgeleid, dat is best wel heel vervelend. Ook ziet mijn bureau er na het huiswerk maken uit als een grote puinhoop, overal liggen boeken, werkboeken, schriften, snelhechters... Hoe kan dat? 
Mijn bureau ziet er dan ongeveer zo uit. (Nee hoor, dit is wel overdreven) Hebben jullie ook last van rotzooi als je je huiswerk hebt gemaakt? 

Nu wil ik het nog even hebben over het eten en drinken tijdens je huiswerk, wat zou goed helpen? En wat zou niet helpen? Zijn er dingen waarmee je je huiswerk beter kunt maken?

Ik drink eerlijk gezegd het liefste thee. Groene thee, Citroen thee of de Sweet Apple thee van Pickwick. Meestal eet ik een chocolaatje zoals een kleine Mars, KitKat, Twix, of gum snoepjes. Nu staat er op mijn kamer een potje met Sinterklaasschuimpjes, die zijn ook zo lekker! Het ligt bij mij meestal aan de periode wat ik eet of drink.

Inmiddels is het 8:26 en ga ik maar eens aankleden en ontbijten, en lees ik biologie nog even door.

Herkennen jullie dit verhaal een beetje, of maak jij heel anders je huiswerk?  Schiet jij ook makkelijk in de stress? 

2 opmerkingen: