dinsdag 28 januari 2014

Update!

Heyhey!


Ik heb al zo ontzettend lang niet geblogd...
Echt slecht eigenlijk...
Maar ik wil nog niet stoppen hoor!
Ik dacht laat ik even een update schrijven door die lieve Dinieke <3




Ik heb de laatste tijd echt heel weinig inspiratie, ik wil wel bloggen, maar het gaat gewoon niet.
Ook steek ik veel tijd in school, want ik wil  heel graag over dit jaar.
En eens in de twee weken plaats ik op Zaterdag een filmpje op het collab: TheyCallUsBuddies!
De andere Zaterdag wil ik een filmpje plaatsen op mijn persoonlijke kanaal.

En met alles bij elkaar ben ik best druk...

Zouden jullie even willen laten weten wat ik het beste kan doen?
Dankjewel <3

Als je me wil volgen kun je dat het beste doen op mijn fanaccount: @welovesaske.

Liefs <3

ps. Ik ben nu helemaal obsessed met de Hunger Games, daarom een plaatje over mijn fandom ^^


4 opmerkingen: