woensdag 12 maart 2014

Get to know me TAG!

Hee!
Vandaag doe ik voor jullie een nieuwe TAG! Door deze tag ga je me beter leren kennen, dus lees snel verder!




Geboortejaar?
Ik ben geboren in het jaar 2000.

Hoelang ben je?
Ik ben ongeveer 1 meter en 65 centimeter.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Dat ik een vervelende droom had, maar ook YES! ik heb nog vakantie.

Waar ben je op dit moment?
In de keuken, aan de keukentafel. (De keuken ruikt naar brownies die mijn moeder maakt...)

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.
Verlegen en nieuwsgierig, onhandig maar met sommige dingen heel handig.

Guy/Girlcrush?
Guycrush: Peter van Cinemates... :)
Girlcrush: Jennifer Lawrence.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een wereld zonder pesten, haters, oorlog, ziektes enzovoorts.

Wat is je doel in je leven?
Een gelukkig leven leiden, met een lieve man, twee of drie kinderen. Een baan als kinderarts of jeugdpsychologe.

Waar ben je bang voor?
Brand en inbrekers. Maar ook mensen verliezen...

Heb je je rijbewijs?
Ja tuurlijk, ik ben bijna 14, dus ik heb m'n rijbewijs!
(Dus niet)

Nagellak of lippenstift?
Pfoee, moeilijk. Ik draag geen van beide heel veel, maar toch liever lippenstift!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Lente en zomer. Ik ben jarig in de Lente, dus tja. Zomer omdat je lekker kunt zwemmen, ijs eten en kunt genieten van het goede leven.


Wil je ooit gaan trouwen?
Jaa! Maar dat duurt nog wel even hoor ;).

Ben je een healthy-freak?
Eerlijk gezegd... Nee.
Ik hou van lekker eten en dat is meestal ongezond... Chocolade, chips, Amerikaans snoep... Alles is te lekker...!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond haar, met krullen. Ongeveer tot net over mijn borst.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Niet echt iets speciaals... Ik zou wel graag een skaterskirt willen. En van make-up een goede eyeliner en BB-cream.

Heb je tattoos?
Nee! Ik wil er op dit moment ook geen. Ook al vind ik sommigen wel heel erg mooi, zoals kleine teksten als Fighter.

Heb je piercings?
Nee! Zelfs geen oorbelgaatjes haha.

Draag je een bril?
Ook niet! :)

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met veel kaas, ham, tomaat, champignons, olijven en paprika!

Favoriete eten / drinken?
Lievelingseten is pizza!
Lievelingsdrinken is thee, cola of sinas.

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb niet echt parfums. Dus ook geen favoriete!

Wat is het laatste wat je kocht?
Dat was een stofkapje en een filmklapbordje. 



Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?
Ik sliep nog...

Favoriete ijsje?
Italiaans ijs! Het liefst in de smaak: cookies of straciatella.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik sta meestal vroeg op, ook door school enzo. Maar ik kan ook wel uitslapen hoor :).

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap op één kussen, maar er liggen ook nog twee kussens op mijn bed!

Ben je een ochtend of avond persoon?
Geen van beide eigenlijk, meer een middag persoon!

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben echt heel erg rommelig...

Wat wil je op dit moment graag zien?
Catching Fire, Divergent, Mockingjay part 1 & part 2, The fault in our stars.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Wat een moeilijke vraag...
Ik denk geslaagd zijn voor Gymnasium, leuke mensen hebben ontmoet, misschien zelfs een grote blog of Youtubekanaal? Ik weet het niet. 

Wie mis je op dit moment?
Niet echt iemand...

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn armen misschien? Ik weet het niet... In ieder geval niet mijn oren, neus en bovenbenen...

Ben je verlegen?
Ja... Best wel... Je moet me eerst goed leren kennen (in het echte leven dan), dan praat ik heel veel. Bij sommige mensen praat ik sowieso heel veel, maar over het algemeen ben ik verlegen...

Heb je een accent?
Ja haha. Ik praat volgens sommige mensen: "Boers"... Dat vind ik zelf soms ook hoor!

Zussen/Broers? Hoe oud?
Ik heb een broertje van 12.

Hoe ziet jouw dagelijks leven er uit?
Ik ga vijf dagen in de week naar school. 11 kilometer heen fietsen, 11 kilometer terug. Huiswerk maken, twitteren, Youtuben, bloggen. Eigenlijk zijn dat de standaard dingen. Oh, ik eet en drink ook natuurlijk, en slaap ook nog.



Zo, dit was de TAG.
Wat een lange TAG zeg...
Hopelijk vonden jullie het toch nog een beetje leuk!

Liefs,
Jasmijn ♥

Ps: Dit is geschreven in de vakantie, dus sommige vragen kloppen op dit moment niet helemaal meer ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten