woensdag 5 maart 2014

Liebster Award

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik voor jullie de Liebster Award!
Dat is een Award die via het internet wordt uitgereikt aan kleine bloggers. Ik ben genomineerd door die lieve Demi en Manon!
Je moet als je genomineerd bent 11 vragen beantwoorden, en 11 vragen verzinnen voor de personen die jij gaat nomineren.





De vragen die ik moet beantwoorden:

1. Waarom ben je een blog begonnen?
2. Wat zijn je favoriete blogs?
3. Waarom deze blognaam?
4. Hou je van bloggen?
5. Zou je van bloggen je baan willen maken?
6. Zou je ook YT-filmpjes bij je blog willen maken?
7. Welke blogposts vind je het leukst om te schrijven?
8. Hoelang ben je bezig om een blogpost te schrijven?
9. Hoelang heb je al een blog?
10. Wat zou je doen als iemand je aansprak op straat, omdat hij/zij je herkende van je blog?
11. Hoelang wil je nog doorgaan met bloggen?

1. Hoe zou je jezelf omschrijven in één korte zin?

2. Waarom ben je begonnen met bloggen?
3. Waar haal je je inspiratie vandaan?
4. Wat wil je nog graag bereiken met je blog?
5. Vind je jezelf ‘girly’ of juist niet?6. Verborgen talenten?
7. Je favoriete blogger?
8. Waar zou je graag nog heen reizen?
9. Waar mag iemand je ‘s nachts voor wakker maken?
10. Wat is je favoriete quote?
11. Wat is een slechte gewoonte van jezelf?



Antwoorden!
1. Ik las al best veel blogs van Teske, Vera Camilla etc. En het leek me zo leuk om ook te doen!
2. Mijn favoriete blogs zijn: www.ikbensaske.nl en www.teskuh.nl
3. Ik blog over deze dingen meestal, en ik wilde iets dat pakkend was, Food Fashion Famous, het begint allemaal met een F, dat leek me wel pakkend :).
4. Jaaa! Als ik er niet van hou doe ik het ook niet ;).
5. Ik denk het niet, ik heb nu al weinig inspiratie... En ik wil graag studeren aan de Universiteit!
6. Ik doe het al :) Check mijn kanaal: KusJasmijnx.
7. Alles is leuk!
8. Meestal best lang, drie kwartier?
9. Sinds juli 2013.
10. Ik zou gaan denken: Huh?! Echt waar? Het lijkt me echt apart, maar ook heel erg leuk!
11. Zo lang als ik kan, en zo lang als mij het leuk lijkt.

1. Verlegen, maar toch ook vrolijk, Whatsapp en twitterverslaafd.
2. Zie hierboven^^
3. Van andere blogs en Weheartit.
4. Pfoeee, mensen ontmoeten en misschien een keer naar een event gaan?
5. Eigenlijk niet heel erg, ik ben meer van de stoerdere kleding, maar niet te stoer.
6. Uuhm... Lachen misschien?
7. Zie hierboven^^
8. Naar Amerika, Engeland en Noorwegen, Zweden en Finland.
9. Chocola! En voor de Dutch Youtube Gathering.
10. Books are proof humans can do magic. ♥
11. Nagelbijten...

Deze mensen nomineer ik!
-Dyann
-Carmen
-Priscilla
-Anouk en Eva

En dit zijn jullie vragen!

1. Wat vind je er van dat je genomineerd bent?
2. Wat is je favoriete blog?
3. Reageer je vaak op blogartikelen?
4. Wat zou je doen als *naam van een bekende blogger* reageert op een artikel op jouw blog?
5. Wanneer vind je iemand een leuk persoon?
6. Heb je al eens (een) blogger(s) gemeet? Zo ja, wie?
7. Welke landen lijken jou helemaal niet leuk om op vakantie te gaan?
8. Welke taal zou je nog willen leren?
9. Youtube crush?
10. Wat wil je nog bereiken in je leven?
11. Liedje die volgens jou de mooiste songtekst heeft?

Dit was het <3
Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Jasmijn ♥

1 opmerking: