woensdag 19 maart 2014

Fanfiction?!

Hooooi!
Een tijdje geleden heb ik een korte fanfiction geschreven voor Esmee! Ik wil meer korte fanfictions gaan schrijven over dat jij je favoriete Youtuber/Blogger gaat ontmoeten!
Wil je weten hoe? Lees dan snel verder <3




Hebben we iedereen? vraagt de leraar. Esmee gaat vandaag naar Walibi, met haar klas. Ze heeft er veel zin in. Ze zit met haar beste vriendinnen in de bus en ze eten lekker veel snoep. Als Esmee en haar klas aangekomen is in Walibi, valt de klas uiteen. Esmee en haar vriendinnen gaan attracties in. De wildwaterbaan, de achtbaan en ze gaan basketballen voor een mopshondknuffel. Esmee wil graag in een attractie, maar haar vriendinnen niet. Dus Esmee gaat alleen. Het is heel druk, er is 1 plekje vrij, naast een onbekend meisje. Esmee denkt: Yolo, ik ga daar zitten. Als de attractie het hoogste punt bereikt, denkt Esmee: Waar ken ik haar van? Ze komt me zo bekend voor? Als het meisje naast haar begint met gillen, weet Esmee het. Het is SASKE! Saske, waar voor ze een fanaccount heeft! Esmee probeert Saske te bereiken, maar Saske is te druk met gillen. Als de attractie tot stilstand komt, lukt het Esmee om met Saske te praten. Esmee zegt: H-h-h-hoi... Jij bent toch Saske? Saske: Jaa dat ben ik! Esmee: N-n-nou ik ben Esmee van fabsaske. Saske: Echt? Wat leuk en toevallig dat jij hier bent! Esmee en Saske lopen samen naar de uitgang, maar Esmee's vriendinnen zijn weg! Saske is ook alleen in het park, dus Esmee en Saske lopen de hele dag samen, en hebben een hele leuke dag. Als de bus vertrekt, zwaait Saske Esmee uit. Het was een fantastische dag, denkt Esmee. 

Dat was de fanfiction voor Esmee!
Willen jullie ook een korte fanfiction?
Stuur me even een tweet met daarin je favoriete Youtuber/Blogger en een random locatie waar je die persoon wil meeten!

Tweeten kan naar @welovesaske.

Heel veel liefs,
Jasmijn 
<3

1 opmerking:

  1. Hey, leuk! Ik heb zelf ook een blog op blogspot, maar hoe kan je dat 'meer lezen' instellen?

    BeantwoordenVerwijderen