zaterdag 13 juli 2013

Battle: Lipsmacker Coca Cola vs Coca Cola Cherry

Vandaag heb ik een battle voor jullie tussen 2 lipsmackers.
De gewone Coca Cola en de Cherry Cola.









 dit zijn ze!





De gewone Coca Cola Lipsmacker lijkt heel veel op het echte Coca Cola blikje. Je weet gelijk dat het van Coca Cola is.
De Cherry Cola Lipsmacker lijkt er ook wel veel op.
Voor het uiterlijk wint de gewone Coca Cola Lipsmacker.

De kleur van de Coca Cola lipsmacker is niet geweldig mooi. Hij is bruin, dat lijkt een beetje vies. Hij geeft alleen een shiner af op je lippen, dus je lippen worden niet bruin. (Gelukkig!)

De kleur van de Cherry Cola is echt heel mooi. Hij is een beetje donkerrood/roze. Ook deze geeft alleen een shiner af, maar bij deze is het wel jammer.
Bij de kleur wint zeker weten de Cherry Cola. Hij is zo mooi! Jammer genoeg geeft hij geen kleur af...

De geur van de Coca Cola is erg lekker. Hij ruikt goed naar Cola, dus je lippen ruiken ook lekker naar Cola.
De geur van de Cherry Cola is heerlijk. Hij ruikt naar kersensnoepjes, lekker zoet en fris op je lippen. 
Bij deze battle wint de Cherry Cola.

De winnaar van deze battle is de Cherry Cola!

De Coca Cola komt van de Kruidvat. 
De Cherry Cola komt van de Claires.
Prijs: weet ik niet meer... 

Wat vinden jullie van lipsmackers?





2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze al vaak voorbij zien komen maar ik wist nooit waar je zulke lipsmackers kunt kopen :/ Door jou nu wel :D Ik vraag me wel af of je lippen dan niet enorm plakken? X

    BeantwoordenVerwijderen