maandag 15 juli 2013

This or That tag

Kleding:

Lange mouwen of korte mouwen? Korte mouwen! Ik vind dat je daar ook veel meer leuke shirtjes voor kan krijgen.
Jurken of rokken? Ik draag  bijna nooit jurken en ook geen rokken. Maar ik heb wel meer jurken in mijn kast, dus ik ga voor jurken.
Streepjes of ruitjes? Streepjes! Streepjes zijn gewoon heel erg leuk :).
Teenslippers of sandalen? Teenslippers. Sandalen vind ik best lelijk, behalve de gladiator sandaaltjes, of een beetje in die stijl.
Sjaals of hoedjes? Sjaals! Je kunt er ook een bandana van maken, en ze zijn veel makkelijker en handiger.
Hakken of platte schoenen? Sowieso platte schoenen. Ik hou van All Stars, Vans etc. Ik heb geen hakken, maar sleehakken zou ik wel willen.









Deze Vans heb ik! Ze zijn Neon roze, maar dat is op deze foto niet goed te zien.





Jasje of vest? Vest. Ik vind vesten fijner zitten, ik heb baseballvesten en Adidasvesten. I like it!

Make up:

Blush of bronzer? Ik gebruik allebei niet, maar ik ga toch voor bronzer. Dat vind ik net iets mooier.
Lipgloss of lipstick? Lipstick! Veel minder plakkerig, en een beter pigment. Zelf heb ik een mooie van de Wibra (?!). Hij werkt goed hoor ;).
Foundation of concealer? Geen idee eigenlijk...
Neutraal of kleur? Het ligt eraan bij wie. Bij sommigen staan bruintinten mooi, maar bij anderen staat kleur mooier. Bij mezelf staat neutraal mooier, dus ik ga voor neutraal.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw? Ik weet het niet eigenlijk...
Kwasten of sponsjes? Kwasten! Het werkt veel fijner. Ik vind een gewone kwast bij oogschaduw ook veel fijner dan een sponsapplicator.

Nagels:

OPI of China Glaze? Ik weet het niet, ik gebruik ze allebei niet...
Lang of kort? Lang. Je kunt er veel mooier op lakken, maar ze moeten niet te lang zijn.
Acryl of natuurlijk? Natuurlijk, denk ik...
Felgekleurd of donker? Felgekleurd. Veel vrolijker haha.
Met nail-art of zonder nail-art? Moeilijk! Ik denk toch met, want dan zijn je nagels heel speciaal, maar ik kan het niet goed, dus heb eigenlijk geen nail-art. Maar Maaike maakt zulke mooie nail-arts, dat ik denk van: Wow. Dat wil ik ook kunnen. Dus daarom kies ik toch voor met nail-art.

Body:

Parfum of bodyspray? Het ligt eraan wanneer,waar,hoe,waarom...
Lotion of bodybutter? Bodybutter. En dan vooral met kokos of cacao.
Douchegel of zeep? Douchegel. Veel fijner, haha.

Haar:

Krullend of stijl? Krullend! Ik heb zelf krullend haar en vind het echt heel mooi, soms heb ik liever stijl haar, maar toch is krullend echt veel mooier. (Mijn mening)
Knot of paardenstaart? Moeilijk... Op warme dagen denk ik een knot en anders paardenstaart. Zelf heb ik best zwaar haar dus doet een knot snel zeer, maar ik vind het wel mooi.
Schuifspeldjes of clipjes? Schuifspeldjes :).
Haarlak of gel? Haarlak. Gel vind ik meer iets voor jongens...
Lang of kort? Lang!!! Ik heb zelf ook lang haar en I love it!
Licht of donker? Licht. Ik heb zelf blond haar en het lijkt of ik highlights heb, maar dat is niet zo.
Lok of pony? Ik heb geen van beide, maar het ligt er aan bij wie, zoals bij Saske, waar ik gister over schreef staat een pony heel goed en bij anderen juist een lok.
Los of vast? Ik draag het vaker vast, maar los is ook mooi. Beide dus.

Overig:

Regen of zonneschijn? Wat denk je? Zonneschijn natuurlijk! Ik hou van zonnen,zwemmen,ijsjes <3.
Zomer of winter? Zomerrr! 
Herfst of lente? Lente. Dan ben ik ook jarig (:
Chocolade of vanille? Chocolade. Puur,wit,met nootjes,melk... LOVEEE <3












Dit was het!

Heel veel liefs,
Jasmijn <3








1 opmerking: