vrijdag 12 juli 2013

Vakantie!

Vandaag heb ik eindelijk vakantie gekregen!
Ik heb 7 weken vakantie en ben daar heel blij mee haha.
Ik ga 2 weekjes weg, naar een leuk eiland ^^ en ook nog een week op kamp! 
Ik ben ook over naar klas 2 en vanavond heb ik nog klassenfeest. 
We gaan pizza's bakken en leuke spelletjes doen en ik heb er heel veel zin in.
Ik verveel me best snel, dus ik dacht, laat ik maar eens jullie anti-verveel tips geven!



Hier komen ze:

1. Kijk (en maak) filmpjes op YouTube. Er zijn zoveel filmpjes en je hebt ze vast nog niet allemaal gezien. Ook zelf filmpjes maken is heel erg leuk, je kunt challenges doen (leuk met vrienden/vriendinnen!) of tags, er is genoeg inspiratie te vinden!
2. Geef een spa feestje! Iedereen neemt maskertjes, body butter, make-up, nagellak, parfum etc. mee en je gaat elkaar lekker verwennen. Chocolade & een kopje thee erbij, en je hebt een leuke middag! (Ochtend of avond kan natuurlijk ook!)
3. Kijk tv-programma's terug. Kijk je favoriete serie van "toen" terug. Kennen jullie het programma Modemeiden? Dat is leuk om te kijken, en het is al best wel oud! Leuk! Toch? Klik hier voor een aflevering uit 2009! (Wow, al best lang geleden...)
4.  Lees tijdschriften en boeken, dus geen blogs haha. Je kunt ook uit modetijdschriften foto's halen en er een lookbook van maken!
5. Vervelen is ook goed, zo verzin je de origineelste dingen om te doen :)

Heel veel liefs,
Jasmijn <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten