woensdag 17 juli 2013

IJs! Ola Big Milk.

Vandaag vertel ik jullie wat over een ijsje: De Big Milk van Ola.
Mijn broertje had hem gehaald bij het zwembad en hij kostte maar 50 cent! Dat is nog goedkoper dan een raketje daar, lekker cheap dus.
Hij vond het ijsje heel lekker, dus ik heb er ook maar 1 gehaald.




Jummie! Het smaakt naar roomijs, maar dan op een stokje.
Het ijsje bevat 70% melk, dus best veel en maar 85 calorieën :D.
De Big Milk is een van de classics.  Bron: klik hier.
Het ijsje is heel romig en best wel groot, zeker een aanrader als je van roomijs houdt.
 Dit is hem!

Je moet wel oppassen met eten.... Hij is zacht en smelt dus redelijk snel, en kan er af vallen.. Bij mij is het nog niet gebeurd, maar bij veel kinderen op het zwembad wel.
Ik  zit een beetje te googlen voor plaatjes, zie ik dat ze nog meer Big Milks hebben, bijvoorbeeld Straciatella,Chocolade,Fruit.... Oohh ik moet dat echt proberen!

Dit was mijn eerste blogpost over food. Wat vonden jullie er van? 

Heel veel liefs,

Jasmijn <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten