zondag 14 juli 2013

Saske + Teske = #teamSATE

Vandaag ga ik wat vertellen over 2 van mij favoriete YouTubers: Saske en Teske de Schepper. Bij de YouTubeBattle heette hun team #teamSATE. De eerste twee letters van Saske, de laatste twee van Teske.
Saske kunnen jullie kennen van ikbensaske en haar oude kanaal JustcallmeDonna. Ook zal Saske deze zomer een blog beginnen, ik ben er heel erg benieuwd naar!
Teske kunnen jullie kennen van haar blog en van drie kanalen op YouTube. Teske de Schepper (goodxnightmare), haar beautykanaal. MylovebugLife, haar kanaal waar dingen op staan zoals: Babyfood challenge, haar Draw my life etc. en als laatste haar vlogkanaal:  Teske tussendoor.
Ik kende Teske eerder dan Saske, maar door Teske ken ik Saske. Ik dacht eerst dat ze vriendinnen waren, maar ze zijn zussen!





Ik kwam bij Teske's kanaal omdat ik op shoplog Primark zocht op YouTube en toevallig had Teske er 1. Ik heb hem bekeken en gelijk geabboneerd. Toen kwam ik erachter dat ze nog een kanaal had: MylovebugLife. Ook het andere kanaal kwam ik tegen, dus ik ben een echte Teske fangirl ^^. Haar blog check ik dagelijks. Het leuke aan Teske vind ik dat ze super origineel is en een fijne stijl van filmen heeft.  Ook schrijft ze op haar blog over hele leuke dingen, dingen die meisjes echt interessant vinden. Dus Teske is echt een topper!

Bij Saske's kanaal kwam ik dus door Teske. Volgens mij door de babyfood challenge, maar wat ben ik blij zeg dat ik Saske ken! Ze is zo leuk en origineel! Ik kan niet wachten tot ze haar blog start. Haar kledingstijl is super tof, I love it ♥. Haar filmstijl is ook geweldig, ze heeft echt skills. Ik ben echt een grote fan van Saske, daarom heb ik ook een fanaccount gemaakt voor haar. Het zou leuk zijn als je die even gaat volgen.

Ik hoop echt dat ik Saske en Teske een x mag ontmoeten, want ze zijn geweldig! Saske en Teske, als jullie dit lezen: Ik hou van jullie ♥

Heel veel liefs,
Jasmijn <3

1 opmerking: