donderdag 18 juli 2013

Verschrikkelijke ikke 2.

Gisteren (17 juli), ben ik naar Verschrikkelijke ikke 2 geweest. Vandaag ga ik jullie wat over deze film vertellen.

De film gaat over Gru. In deel 1 kon je zien dat Gru een slechterik is. Hij adopteert 3 meisjes. Margo, Edith en Agnes. Gru veranderde tot een supervader!
In dit deel is Gru geen slechterik meer. Hij zorgt goed voor zijn adoptiekinderen, maar dan wordt hij meegenomen... Hij gaat samenwerken met Lucy Wilde om een slecht serum op te sporen, met dat serum kun een schattig konijn laten veranderen in een groot konijnmonster. Ondertussen worden zijn minions ook nog ontvoerd... Door een slechterik...
























En Margo, de oudste, wordt verliefd op Antonio, maar is Antonio's vader niet die schurk...?

Ik vond het echt een hele leuke,grappige film. Het is wel handig als je deel 1 ook gezien hebt, maar je kunt hem ook wel zo kijken.
Van mij krijgt deze film een 8. Ook vond ik het leuk dat de titelsong is gezongen door een boyband die ik leuk vind. MainStreet.



De meisjes Margo,Edith en Agnes vind ik erg schattig.



<- Margo









<- Edith













<- Agnes









Ik ben echt verliefd op Agnes. She's so cute <3.
Hier foto van Minions. Als ze echt hadden bestaan dat had ik er echt 1 gehad!

















Dit was het!

Ben jij ook naar de film geweest? Wat vond je er van?

Heel veel liefs,

Jasmijn <3.

(Ik heb hem in een JT bioscoop gezien, in 3D. Het is wat duurder, maar 3D is echt veel leuker!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten