zaterdag 20 juli 2013

Favoriete youtubers

Mijn favoriete youtubers van dit moment!

Op 1 staat Saske, zeker weten.
Ze heeft echt originele video's en filmt heel mooi,fijn en hetzelfde geldt voor het bewerken.
Ze is ook nog eens heel aardig,mooi, dus Saske staat op 1!





Op 2 staat Teske.
Ze heeft verschillende kanalen, dus ook verschillende video's. Ze is een superleuke meid, en is een soort vriendin geworden.

Op 3 staat Jiami (Lifesplash, is haar blog)

Ze maak leuke video's, bewerkt het ook super leuk. Ze is ook heel lief <3.

Op 4 staat Linda.
Ze maakt op haar 1e kanaal beautyfilmpjes, maar op haar 2e kanaal leuke vlogs. Ik hou van haar openheid. :)

Op 5 staat Fleur.
Ze filmt sfeervideo's maar ook andere dingen! Ze is echt een leuk meisje en ze is heel aardig.

Ik vind Amerikaanse youtubers ook heel leuk! Zoals:

Macbarbie07

Stilababe09





Dit was het!

Wie vinden jullie leuk? Dit zijn trouwens niet al mijn abonnementen, maar wel mijn favo's. Meestal verandert het na een tijdje weer...

Heel veel liefs,

Jasmijn <3




1 opmerking: