vrijdag 19 juli 2013

Mijn alfabet TAG.

Vandaag een extra lange blogpost. Mijn alfabet!


Age: Ik ben 13 jaar :).
Best Friend: Niemand.. Maar door YouTube en mijn fanaccount heb ik echt veel lieve mensen leren kennen.
Chore you hate: Mijn kamer en bureau opruimen haha.
Dreamhouse: Een mooi huis met een grote tuin met een zwembad. Binnen ook verschillende ruimtes zoals een make-up ruimte, filmzaal, bioscoop. Lijkt me geweldig, maar eigenlijk kan dit alleen in Amerika, maar ik zou het niet erg vinden om daar te wonen hoor ;).
Essential start of your day: Twitter checken?
Favourtie colour: Moeilijk! Ik vind roze leuk, maar paars,blauw,groen,aqua,mint groen ook!
Gold or silver: Goud! Ik heb dan wel meer zilver, maar goud is wel mooier.
Height: 1,65 meter.




Instruments I play: Piano <3 en ik zing. I love music.
Job title (most recent): Ik ben nog een scholier, ik ga na de vakantie pas naar de tweede...
Kids: 2 of 3 denk ik. Een tweeling lijkt me ook leuk.
Life is incomplete without: Familie, vrienden, muziek, humor, internet.
Music that you always listen to: De hitzone muziek. :)
Nickname: Jas, Jassie, Jasje.
Overnight hospital stays: Nog nooit! Ik wou best wel graag in het ziekenhuis liggen als klein kindje, maar nu niet meer. Het lijkt me nu echt verschrikkelijk! Ik heb nu mensen in mijn omgeving wie het moesten, en het is echt hartverscheurend om te zien.
Phobias or fears: Ik weet het echt niet...
Reason to smile: Leuke dingen, lieve woorden, lieve mensen <3.
Siblings: 1 broertje van 11.
Time you wake up: Op schooldagen om 06:25 :(. Vakantie en weekend 9:00 ofzo.
Underwear: Vrouwelijke boxers. :P
Very important date this year: Moeilijk! Volgend jaar: 24 mei <3.
Worst habit: Uitstellen denk ik... En nagels bijten..
X-ray's you've  had done: Volgens mij nog nooit!
Yummy food you make: Koekjes met suiker en kaneel :)
Zoo animal: PINGUÏNS <3



Heel veel liefs,

Jasmijn <3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten